
Covid update
Ciele projektu
Cieľom projektu Turiec do Európy, Európa do Turca 2020 je využitie doterajších vedomostí, skúseností a nadviazaných partnerstiev za účelom zvyšovať kvalitu poskytovaného OVP a umožniť celkovo 131 účastníkom vzdelávaním prácou a tréningom získať vedomosti, zručnosti a profesionálny postoj, či osvojiť si správne pracovné návyky. To dokážeme vďaka zabehnutej spolupráci členov konzorcia a širokej sieti overených partnerov, organizácii, firiem na reg., nár., ale aj EÚ úrovni a dobrým vzťahom so samosprávou – čo je kľúčové pre mobility OVP, nakoľko naplánované mobility 88 žiakov (predpoklad cca 8 % znevýhodnených) v 9 turnusoch sú výsledkom komunikácie nielen so školami, ale aj so zamestnávateľmi v regióne a sú zacielené na napĺňanie potrieb všetkých strán.
Žiaci si rozšíria alebo získajú v zahraničí nové vzdelávacie výstupy uplatniteľné v praxi, v súlade s ich kvalifikáciou, najmä takých, ktoré by vo vysielajúcej škole nemohli získať, ale trh ich potrebuje, alebo čoskoro bude potrebovať. Efektívne hodnotiť a zabezpečiť uznávanie vzdelávacích výstupov dosiahnutých v zahraničí dokážeme vďaka používaniu prvkov ECVET.
Účastníci
Doba realizácie
1.6.2020-31.5.2021
Partneri
Plánované mobility
Mobility učiacich sa v podnikoch
Mobility učiacich sa v školách/školiacich strediskách/výcvikových centrách
Odborná príprava zamestnancov v zahraničí
Ďalšie projekty

Skills and Competences assessment – New career guidance and counselling approach
Skills and Competences assessment - New career guidance [...]
Európsky účet zručností 2013
Európsky účet zručností 2013, Leonardo mobility PLM [...]
Young Social Enteprice Europe 2011-2013
Young Social Enteprice Europe - Leonardo partnerstvá [...]
Vzdelávacia práca s uchádzačmi o zamestnanie
DETAILY PROJEKTU NOVÝ IMPLUZ – NOVÁ ŠANCA [...]
3 ZÓNY NP VII-2
Podpora sprostredkovania zamestnania a odborných poradenských služieb poskytovaných úradmi [...]

Znalci miestnej histórie a sprievodcovia cestovného ruchu
Projekt v rámci programu iniciatívy spoločenstva INTERREG III [...]