„Rešpekt začína tým, že niekomu dovolíte, aby bol vypočutý“ (Bryant H. McGill)

Stručný obsah

Kurz „Umenie rešpektujúcej komunikácie“ vás naučí, ako viesť dialóg s úctou, empatiou a otvorenosťou aj v náročných situáciách. Získate praktické nástroje na budovanie dôvery, predchádzanie konfliktom a zlepšenie spolupráce v pracovnom aj osobnom živote prostredníctvom rešpektujúcej komunikácie.

Rozsah kurzu 14 hodín
Forma vzdelávania Prezenčne
Cena kurzu 390 €

Zámerom kurzu je

  • spoznať ako viesť autentickú, otvorenú, rešpektujúcu komunikáciu
  • naučiť ako zvládnuť problémové správanie klientov s pokojom a zachovaním vlastných hraníc
  • priblížiť  benefity, autentickej, otvorenej komunikácie, ktorá dokáže navodiť rovnováhu medzi adekvátnym presadzovaním práv jedinca a rešpektovaním práv jeho partnerov

Čo vám kurz prinesie

  • Spoznáte svoj preferovaný štýl sociálneho správania a postoj k vlastnej role v komunikácii s klientom

  • Budete vedieť rozlíšiť agresívne, pasívne, manipulatívne a asertívne správanie a spoznáte pozitíva a úskalia jednotlivých komunikačných štýlov

  • Budete viac rozumieť vlastným motívom, ktoré vás vedú k používaniu konkrétnych komunikačných štýlov

  • Spoznáte asertívne práva a iracionálne mýty, ktoré zabraňujú aplikácii asertívnych práv v praxi

  • Spoznáte základné asertívne techniky a budete mať možnosť vyskúšať si ich použitie v modelových situáciách

  • Ponúkneme vám možnosť sebapoznania a sebareflexie v sociálnych situáciách

  • Zvýšite si odbornosť a posilnite komunikačné zručnosti, ktoré vám pomôžu skvalitniť služby poskytované klientom

Program kurzu

  • Sebauvedomenie vo vzťahu k spôsobom správania, s ktorými sa stretávame

  • Vlastný preferovaný štýl správania

  • Vnímanie správania iných, náš postoj k jednotlivým typom správania

  • Podstata agresívneho, pasívneho, manipulatívneho a asertívneho správania

  • Obsah a formy, emočné zafarbenie, dôsledky používania

  • Asertívne práva a iracionálne mýty. Ja a ty, Ja a my. Pre koho sú asertívne práva? Asertívne  techniky

  • Ja- výrok, Reakcia na oprávnenú a neoprávnenú kritiku,  Kompliment – prijatie a podanie

  • Presadenie oprávnenej požiadavky, Asertívne NIE, Žiadosť o láskavosť

  • Sumarizácia poznatkov z kurzu. Konfrontácia s vytýčenými cieľmi

  • Možnosť stanovenia osobných a relevantných krokov na používanie nadobudnutých poznatkov v praxi

Prihláška

Vyplňte nezáväznú prihlášku a budeme Vás čoskoro kontaktovať. Pokiaľ máte otázky, napíšte ich do Poznámky, prosím:

Kurz(y) o ktorý máte záujem *
V ktorom mesiaci máte záujem absolvovať kurz (môžete vybrať aj viac možností): *

Ponuka kurzov

Všeobecné informácie

  • Komu je kurz určený – záujemcom a zamestnancom, ktorí majú potrebu zvyšovať odbornosť, posilňovať a rozvíjať svoje zručnosti, ktoré budú prispievať k skvalitneniu služieb poskytovaných klientom a k vytváraniu pozitívneho imidžu svojho zamestnávateľa

  • Kto sú naši lektori – vyškolení  experti s bohatými praktickými skúsenosťami, združení v komunite www.kabaci.sk 

  • Aké termíny ponúkame – stredy, štvrtky 2x do mesiaca po vzájomnej dohode

  • Aký je rozsah kurzu – 14 hodín prezenčného programu počas dvoch dní (časový harmonogram podľa vzájomnej dohody)

  • Kde sa kurz môže konať –

    • v príjemnom prostredí vo vašom okolí
    • v pohodlí domova cez on-line platformu Zoom
    • v rekreačno – relaxačnom zariadení na západnom, strednom a východnom Slovensku
  • Organizačné pokyny – budú upresnené po doručení prihlášky

  • Ubytovanie a stravovanie – hradí vysielajúca organizácia

  • Účastnícky poplatok – 390€